05 July, 2011

More Pikle


Z pewnością wiele z Was ma zdjęcia, które nie trafiły na bloga z różnych powodów. Może nie do końca Wam odpowiadały? Albo nie pokazały dania tak jak powinny? Albo po prostu w obliczu zatrzęsienia sezonowych dóbr zwyczajnie się "przeterminowały"? Ja mam takich zdjęć całkiem sporo, gdybym chciała je zamieścić na blogu, musiałabym dodawać posty codziennie (albo nawet kilka razy dziennie;)). Żeby jednak nie zniknęły zupełnie w czeluściach folderu na moim komputerze, postanowiłam założyć na facebooku album specjalnie dla tych zdjęć przeznaczony (klik). Zapraszam Was serdecznie, jeśli macie ochotę zobaczyć co robi Mar, a czym do tej pory nie chciała się podzielić;)

5 comments:

przepisy wegetariańskie said...

Bardzo fajny pomysł.

Aga said...

No to klikam.

asieja said...

ach, jak ja lubię oglądac takie obrazki!:-)

Unknown said...

Oj tak! Znam to. U mnie najczęściej jest to przypadek, że nie jestem w pełni zadowolona z tego jak potrawa wyszła na zdjęciu. Niby światło dobre, niby łądnie wygląda...A mimo wszystko jakoś nie podoba mi się.
Swietny pomysł z albumem
Pozdrawiam
Ania

just-great-food said...

Fajnie, że podałaś linka. Też mamy troszkę takich zdjęć :D (np. ostatnio znaleźliśmy zapomnianą sałatkę szparagową). Pozdrowienia